menusearch
robatsazi.ir

کارخانه کارتن سازی در مشهد زیر نظر شرکت نواندیشان

۱۳۹۸/۱/۲۲ پنج شنبه
(7)
(0)
کارخانه کارتن سازی در مشهد زیر نظر شرکت نواندیشان
کارخانه کارتن سازی در مشهد زیر نظر شرکت نواندیشان

با همت مسئولین و نمایندگان محترم شرکت نواندیشان موفق به راه اندازی شرکت و کارخانه کارتن سازی در مشهد شدیم با دست یابی به این مهم علاوه بر تامین کارتن های بسته بندی این مجموعه تولید انبوه برای صادرات نیز میسر شده است

شرکت کارتن سازی ایران پک در مشهد به عنوان یکی از مدرنترین مجموعه های کارتن سازی در شرق کشور تولید کننده انواع کارتن های سه لایه، پنج لایه، هفت لایه، ایفلوت و سینگل است.

کارتن سازی در مشهدتولید انواع کارتن های بسته بندی آماده و سفارشی به صورت خط و برشی و یا دایکاتی به صورت چاپی و لمینتی در کوتاهترین زمان ممکن.

تولید کارتن های آماده جهت بسته بندی، کارتن های پستی، تولید کارتن های سفارشی برای تولیدکنندگان مختلف، تولید و ارسال کارتن به کشورهای افغانستان جمهوری آذربایجان، عراق، عمان، روسیه و تمامی کشورهای علاقمند به همکاری با ایران.

تولید انواع کارتن های بسته بندی شیر آلات، کارتن میوه، کارتن خرما، کارتن قطعات الکتریکی، کارتن لبنیات و...

 

جهت مشاهده نمونه کارتن های تولیدی و اطلاعات بیشتر در زمینه کارتن و بسته بندی به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

http://ir-carton.ir/img/gid_43884-utab

http://iranpacke.ir/

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

3 نظر
fabani
یکشنبه دوازدهم آبان ۹۸
پاسخ
(4)
()
fabani
باسلام من از نمايندگان هستمحالا که ربات ساز خودش کارتن ميسازه، پيشنهادميدم طرح کارتن کوچولوهاي خلاقو عوض کنين. اولا که زمينش تيرس و براي بچه ها جذاب نيست. دوما طرح هاي ضدفرهنگي بن تن و ... روش داره که در شأن اسباب بازي ايراني نيست و بعضي از مهدهاي قرآني هم به دليل اين طرح ها، برگزاري کلاسو قبول نميکنن.ولي طرح کوچولوهاي خلاق خيلي قشنگ و جذابه.
پاسخ مدیر سایت
سلام - ممنونم از نظرتون - حتما توی جلسات مطرح میشه موضوعی که فرمودین و سعی میکنیم این مسئله رو بررسی و پیشنهاد شما رو اجرایی کنیم
پاسخ مدیر سایت